+358 50 322 0066 rami@sci.fi

6 tapaa, joilla kasinot käyttävät digitaalista markkinointia ollakseen yhteydessä vierailijoihinsa

Digitaalinen markkinointi ei ole vain taktiikkaa, jota käytetään myynnin kasvattamiseen ja tulojen lisäämiseen. Monet yritykset, mukaan lukien kasinot, käyttävät sitä yhteydenpitoon vierailijoiden kanssa ja luodakseen brändiuskollisuutta edistävän ympäristön.

Jos haluat lisätietoja siitä, kuinka kasinot hyödyntävät digitaalista markkinointia – tai etsit uusia tapoja ymmärtää markkinoinnin perusteita paremminmainostaa omaa yritystäsi – katso alla olevia keinoja. Nämä ovat yleisiä digitaalisen markkinoinnin keinoja alasta riippumatta.

Uudelleenkohdistus

Uudelleenmarkkinointi on digitaalinen markkinointikäytäntö, jossa näytetään mainoksia ihmisille, jotka ovat jo käyneet verkkosivustollasi ja poistuneet sieltä. Kasinot käyttävät uudelleenkohdistusta varmistaakseen, että ne näyttävät mainoksia vain potentiaalisille vierailijoille, jotka saattavat olla jo kiinnostuneita saapumaan sivustolle. Itse asiassa verkkovierailijat, joille on uudelleenkohdistettu mainontaa, konvertoituvat 70 prosenttia todennäköisemmin.

Uudelleenkohdistussuuntaaminen on hyödyllinen siinä, että se ei rajoitu vain verkkosivustoon. Kasinot voivat jopa targetoida kävijöitä, jotka ovat katsoneet heidän sosiaalisen median sivujaan sellaisilla alustoilla kuin Facebook, Instagram, Twitter ja muut vastaavat.

Verkkosisältö

Sisältömarkkinointi on digitaalisen markkinoinnin sivupalvelu, joka tarjoaa kuluttajille, kuten kasinovieraille, tietoa ja resursseja, joita he pitävät arvokkaana. Ne voivat olla viimeisimpiä alan uutisia, jotka vaikuttavat peliin, lehdistötiedotteista saatua tietoa tulevista tapahtumista tai jopa arvosteluja parhaista nettionline-peleistä.

Sisältöstrategian perimmäinen tavoite on lisätä vierailijoiden sitoutumista. Vedonlyöntiyritykset ovat saaneet menestystä sisältömarkkinoinnilla uusien liidien luomisessa ja potentiaalisten vieraiden muuttamisessa onnelliseksi, toistuvasti käyväksi vierailijaksi. Itse asiassa 55 prosenttia markkinoijista sanoo, että heidän tärkein inbound-markkinoinnin strategia on blogisisältö.

Mobiilisovellukset

Koska 70 prosenttia kaikesta verkkoliikenteestä on peräisin mobiililaitteista, monet kasinot ovat siirtymässä sovelluksiin, joilla muodostetaan yhteys vierailijoihin. Poistumatta koskaan kotoa, Ppelaajat voivat ostaa lippuja suosikkipeleihinsä poistumatta edes kotoa. Näihin peleihin lukeutuvat mm., mukaan lukien Mega Millions ja Pick 3., ja saada Lisäksi he saavat välittömän pääsyn hauskoihin verkkopeleihin, joihin kuuluu monilla mm. pikapokeri.

Mobiilipelejä julkaistaan joka päivä maailmalla 1 500 kappaletta, kertoo Hämeen Sanomat. Mobiilipelaaminen onkin todella suosittua Suomessa ja Mikrobitti-lehden mukaan päivittäin pelattavista peleistä mobiilipelit ovat ohittaneet jo tietokonepelit.

Kasinot käyttävät myös sovellusilmoituksia saadakseen vierailijoita ovelle, ilmoittamalla heille yksinoikeudella järjestetyistä tarjouksista ja juhlatapahtumista. Sovelluksen avulla vierailla on helpompi saada kokonaisvaltainen elämys, kuten saada reittiohjeita, varata pöytiä ja huoneita puhelimillaan.

SEO ja SEM

Kasinot käyttävät paikallista hakukoneoptimointia (SEO) varmistaakseen, että heidän verkkosivustonsa näkyvät hakutuloksissa. Tämä saavutetaan sovittamalla avainsanat yleisiin hakulausekkeisiin, kuten ”lähellä oleva kasino” tai “alueen parhaat kasinot”.

Hakukonemarkkinointi (SEM) on samanlaista., Erona on,paitsi että siinä käytetään maksettua mainontaa hakukyselyitä vastaavien kasino-verkkosivustojen mainostamiseen. Kasinot käyttävät SEO:a ja SEM:ä varmistaakseen, että kun vierailija etsii heitä verkosta, he löytyvät aina.

Julkaise voittajat

Mikä olisi parempi tapa ottaa yhteyttä vierailijoihin kuin näyttää kaikki ne ihmiset, jotka ovat käyneet ja pitäneet hauskaa? Monet kasinot käyttävät verkkosivustojaan ja sosiaalista mediaa saadakseen paljon huomiota voittajilleen lähettämällä hymyileviä kuvia isoilla dollarimerkeillä.

Tämä digitaalisen markkinoinnin käytäntö on tapa edistää optimismia ja luoda positiivisen palautteen kierresilmukka verkossa. Kun ihmiset näkevät vierailijoiden tulevan kasinolleon ja voittavan, he kuvittelevat itsensä samaan tilanteeseen, mikä lisää heidän tulevan vierailunsa todennäköisyyttä.

Kanta-asiakasohjelmat

Yksi suosittu tapa, jolla kaikkien toimialojen yritykset ovat yhteydessä vierailijoihin ja saavat toistuvia vierailuja, on luoda kanta-asiakkuusohjelmia. Pelaajat voivat liittyä mukaan verkossa saadakseen tärkeitä päivityksiä ja pääsyn eksklusiivisiin tarjouksiin.

Jotkut kasinot vievät tämän askeleen pidemmälle luomalla klubiuutiskirjeen, joka keskittyy tietoon, josta vieraat pitävät. Tämä lisää yhteisöllisyyttä, mikä tuo kävijävirtaa kasinolle.

Kuinka kasinot käyttävät digitaalista markkinointia?

Sosiaalisesta mediasta mobiilisovelluksiin kasinot hyödyntävät digitaalista markkinointia keinona luoda parempi yhteys vierailijoihin, lisätä sitoutumista ja luoda uskollisuutta brändille. Työkaluilla, kuten uudelleenkohdistaminen ja kanta-asiakasohjelmat, on entistä helpompaa vetää pelaajia ovelle ja saada heidät puhumaan tarjoamastasi.

MAKSUTON 360-PANORAAMAINFO